Telavox för Odoo

Teleavox för Odoo kommer att förbättra anställdas produktivitet genom att direkt integrerar Telavox telefonväxeltjänster med Odoo ERP system. Det kommer möjliggöra att de anställda kan fokusera på affären istället för att hoppa mellan applikationer. Få tillgång till den information och funktionalitet som behövs direkt i Odoo. Samtidigt spara värdefull tid och minska distraktioner som ett byte av applikationer innebär.

Fördelar

Glada kunder

Telavox för Odoo kommer att öka de anställdas effektivitet genom att ta bort behovet av att växla mellan applikationer under en interaktion med kunder. Vilket sparar tid, men också behåller deras fokus på det som är viktigast för ditt företag, dina kunder.

Förbättra för anställda

Telavox för Odoo tar bort vardaglig och felbenägen manuell datainmatning som krävs för att hålla data konsekventa och erbjuder en mer effektiv arbetsdag med mindre frustration.

Effektiviserad Process

Med Telavox för Odoo behöver inte anställda längre växla mellan applikationer under en kundinteraktion, vilket sparar tid och behåller fokus på det som är viktigast för företag, kunderna.

Funktioner

Sök & Historik

Historisk sökning är tillgänglig för inkommande, utgående och missade samtal. Om kontaktuppgifterna är tillgängliga i Odoo letar Telavox för Odoo upp all relevant kontaktinformation för numret.

Visa kundernas samtalshistorik och navigera till kundkortet med ett enda klick. Du kan också ringa direkt ifrån Odoo.

Effektiviserad Process

Med Telavox för Odoo behöver anställda inte längre växla mellan applikationer under en interaktion med kunder, vilket sparar tid och behåller fokus på det som är viktigast för företag, kunderna.

Ett klick

Skapa en ny kontakt eller ett konto för en tidigare okänd kontakt enkelt i Odoo. Enklare än så kan det inte bli.

Uppsättningskrav

Telavox Abonnemang

Telavox för Odoo kräver ett Telavox Abonnemang för att fungera.

Om du inte har ett Telavox Abonnemang kan du kontakta Telavox för en offert, https://telavox.com/contact-sales/

Säkerhetstoken

Varje anställd behöver en genererad personlig säkerhetstoken ansluten till sin användare.

Med en Telavox PBX -prenumeration skapas token från Telavox hemsida eller app under Mitt konto > Användarnamn och lösenord > Hantera tokens och läggs till till varje Odoo -användare Inställningar > Användare och företag > Användare > Välj användare > Inställningar > PBX Telavox Key eller om du gör det för din användare under Användaren (övre högra hörnet) > Inställningar > PBX Telavox Key. Tänk på att säkerhetstokens är användarspecifika.

Internetåtkomst

Eftersom den Telavox för Odoo integrerar med den molnbaserade Telavox Telefonväxel, kommer den att kräva åtkomst från din Odoo-server till Telavox Telefonväxel. Alla kommunikationsförfrågningar sker från Odoo ERP System till Telavox Telefonväxel.