Telavox för Odoo

Odoo 14, 15, 16

Öka dina anställdas produktivitet och förbättra företagets resultat med Telavox för Odoo. Genom att direkt integrera Telavox telefonväxeltjänster med Odoo ERP-systemet möjliggör vi för dina anställda att fokusera på affären, istället för att tvingas hoppa mellan olika applikationer.

Med Telavox för Odoo får du tillgång till all den information och funktionalitet som du behöver direkt i Odoo. Detta innebär att du sparar värdefull tid och undviker distraktioner som uppstår vid byte av applikationer.

Vårt innovativa system kommer att förbättra din verksamhet genom att förenkla och effektivisera kommunikationen mellan dina anställda och dina kunder. Genom att integrera Telavox för Odoo i ditt företags system, kan du förenkla din arbetsdag och frigöra tid som du istället kan använda till att utveckla och skala upp din verksamhet.

Låt Telavox för Odoo göra jobbet åt dig, så att du kan fokusera på att utveckla din verksamhet. Kontakta oss idag för att ta reda på mer om hur vi kan hjälpa dig att förbättra din produktivitet och optimera din affär!

Fördelar

Glada kunder

Ditt företags framgång börjar med nöjda kunder, och med Telavox för Odoo kan du förbättra kundupplevelsen genom att öka de anställdas effektivitet. Genom att ta bort behovet av att växla mellan applikationer under en interaktion med kunderna, kan dina anställda behålla sitt fokus på det som är viktigast för ditt företag – att leverera en fantastisk kundservice.

Förbättra för anställda

Med Telavox för Odoo kommer dina anställda att uppleva en effektivare arbetsdag med mindre frustration, då vår innovativa lösning tar bort den vardagliga och felbenägna manuella datainmatningen som krävs för att hålla data konsekventa. Istället kan dina anställda fokusera på det som verkligen betyder något – att leverera en förstklassig kundservice.

Effektiviserad Process

Effektivisera din verksamhet med Telavox för Odoo. Vårt system eliminerar onödiga steg i processen och minimerar tiden det tar att växla mellan olika applikationer under en kundinteraktion. Detta sparar värdefull tid och gör det enklare för dina anställda att ge kunderna den uppmärksamhet de förtjänar.

Funktioner

Sök & Historik

Historisk sökning är tillgänglig för inkommande, utgående och missade samtal. Om kontaktuppgifterna är tillgängliga i Odoo letar Telavox för Odoo upp all relevant kontaktinformation för numret.

Visa kundernas samtalshistorik och navigera till kundkortet med ett enda klick. Du kan också ringa direkt ifrån Odoo.

Effektiviserad Process

Med Telavox för Odoo behöver anställda inte längre växla mellan applikationer under en interaktion med kunder, vilket sparar tid och behåller fokus på det som är viktigast för företag, kunderna.

Ett klick

Skapa en ny kontakt eller ett konto för en tidigare okänd kontakt enkelt i Odoo. Enklare än så kan det inte bli.

Uppsättningskrav

Telavox Abonnemang

Telavox för Odoo kräver ett Telavox Abonnemang för att fungera.

Om du inte har ett Telavox Abonnemang kan du kontakta Telavox för en offert, https://telavox.com/contact-sales/

Säkerhetstoken

Varje anställd behöver en genererad personlig säkerhetstoken ansluten till sin användare.

Med en Telavox PBX -prenumeration skapas token från Telavox hemsida eller app under Mitt konto > Användarnamn och lösenord > Hantera tokens och läggs till till varje Odoo -användare Inställningar > Användare och företag > Användare > Välj användare > Inställningar > PBX Telavox Key eller om du gör det för din användare under Användaren (övre högra hörnet) > Inställningar > PBX Telavox Key. Tänk på att säkerhetstokens är användarspecifika.

Internetåtkomst

Eftersom den Telavox för Odoo integrerar med den molnbaserade Telavox Telefonväxel, kommer den att kräva åtkomst från din Odoo-server till Telavox Telefonväxel. Alla kommunikationsförfrågningar sker från Odoo ERP System till Telavox Telefonväxel.